24 Mayıs 2016 Salı

GÜNEY ŞELALESİ

Herkese merhaba
Bugün size yakın zamanda gittiğim GÜNEY ŞELALESİ'den bahsedeceğim. Denizli'nin Güney ilçesine yer alan bir şelaledir.

Aslında yola çıktığımızda oraya gideceğimizi bilmiyorduk. Yol kenarında tabelasını gördük ,ben de önceden fotoğraflarını görmüştüm. Sonra gitmeye karar verdik. Fakat çok uzun yol gitmemize rağmen bir türlü varamadık.

 En sonunda Güney ilçesine vardık. Tamamen dağ yamacına kurulu bir yer. Kasaba havasında olan bu ilçenin üst kısımları inanılmaz manzaralara sahip.Bence buranın yeniliğe ihtiyacı var yenilik derken ise biraz onarımdan bahsediyorum. Onun dışında gerçekten güzel bir yer.

Güney'in Manzarası

Şelaleye giderken çok büyük bir barajın üstünden geçiyorsunuz. Barajın üstünden geçmekte çok hoş bir deneyimdi.
Barajı geçip karşı dağa geçtiğinizde sizi biraz virajlı bir yol bekliyor. Yukarıya çıkınca alt tarafta arabanızı bırakmanız gerekiyor. Sonra biraz yürüyerek şelaleye ulaşıyorsunuz. Şelalenin yan tarafında piknik alanı var oraya gidebilirsiniz. Aynı zamanda çevrede küçük büfe ve çay bahçesi gibi yerler var.










 Burada hediyelik almak için bir yer yok. Ama ben bir yere gidince oradan hatıra olması için bir şeyler almak isterim. Buradan ise şelalenin içinden taş aldım ve bence bu hediyelik eşyalardan daha hoş oldu. Bu arada şelalenin içinden derken kenarından ve tedbirli bir şekilde aldım yoksa şelalenin içine girmek hem tehlikeli hemde yasak.












Bence gerçekten çok güzel bir yer kesinlikle tavsiye ederim. Bu güzel manzaraları sizinde yakından görmek isteyeceğinizi düşünüyorum. Eğer bana ulaşmak isterseniz aşağıda sosyal medya hesaplarımı bulabilirsiniz. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere HOŞÇAKALIN.


instagram.com/bkunduracioglu
twitter.com/bkunduracioglu

0 yorum:

Yorum Gönder