7 Ocak 2017 Cumartesi

TRUMAN SHOW

Herkese Merhaba

Bir süredir yazı yazmıyordum, tekrar geldim. Bugün size harika bir film tavsiye edicem. Eğer boş vaktinizde izlemek isterseniz veya film severseniz bu yazıyı beğeneceğinizi düşünüyorum. Aslında bildiğiniz veya mutlaka duyduğunuz bir film fakat yapım yılı biraz eski olduğu için belki hatırlamazsınız. Şimdi anlatmaya başlıyorum.


 TRUMAN SHOW

Bu film harika ötesi bir film. Konusu filmi özgün hale getiriyor.
Truman Bruman harika bir adada yaşıyor. Eşi,işi,evi,komşuları var. Fakat bu bir televizyon programı ve Truman bunu bilmiyor yani aslında tüm tanıdıkları birer oyuncu yaşadığı hayatı tüm dünya 7 24 izliyor. Lise yıllarında bir kızla tanışıyor daha sonra ikiside birbirinden hoşlanıyor. Kız ona gerçekleri anlatmaya çalışıyor. Fakat bunu engelliyorlar. Herşeyi o kadar güzel ayarlıyorlar ki adam 30 yıl sonra gerçekleri anlamaya başlıyor. Mesela küçükken babasını tekne kazasında kaybettiğini düşündüğü için bu adadan gidemiyor. Çünkü deniz korkusu var. Sonraki yıllarda babasını caddede görüyor fakat adamı apar topar kaçırıyorlar. Bu olaylar sonrası Truman şüphelenmeye başlıyor ve 30 yıl sonra gerçek dünyaya kavuşuyor.













                                                         














Umarım yazımı beğenmişsinizdir. Bundan sonra daha çok yazı yazmaya çalışacağım. Eğer bu yazı hakkında veya blogum hakkında düşünceleriniz varsa yorum bölümüne yazmayı unutmayın ve iletişim için de aşağıdaki sosyal medya hesaplarından bana ulaşabilirsiniz. Bir sonraki yazıya kadar HOŞÇAKALIN



instagram.com/beyzakunduracioglu
twitter.com/bkunduracioglu











0 yorum:

Yorum Gönder